**Reminder** When you sign up for FreedomPop service we often offer a free trial experience for one of our plans or add-on services. Upon the end of your Trial, you will incur the regular charge for that plan or service. Please take a look at our Community post for more information regarding your recent purchase and what to expect: http://bit.ly/2xFTGWY

I canceled my account. Please help with my refund.

darkflamedarkflame Posts: 5FreedomPop Newbie
I have canceled my account . Could you please help with refund of unused credit? Thank you.

Comments

  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0 admin
    The user and all related content has been deleted.
  • darkflamedarkflame Posts: 5FreedomPop Newbie
    María_M said:

    darkflame said:

    I have canceled my account . Could you please help with refund of unused credit? Thank you.

    Hello darkflame! Thank you for reaching out FreedomPop. We can confirm that your account was canceled on 10/22 and we have issued a refund for $10. You should be able to see these funds back to your account within 3-7 business days depending on your financial institution.
    Hello, More than 2 weeks passed and I still did not see the refund back. Could you please check?
Sign In or Register to comment.